Dvärgar med skägg.

kom att tänka på att jag aldrig sett en dvärg med skägg. kan de inte få någon skäggväxt eller väljer de att inte ha de för att inte förknippas med fantasy dvärgarna som har stora skägg och dricker mycket öl.
Hade jag varit en dvärg hade jag skaffat ett jätte stort helskägg och druckit öl jämn och släppat runt på en stor hammare eller kanske en yxa som en cool fantasy dvärg.
fast våra dvärgar kanske inte är besläktade med fantasy dvärgarna utan kanske mer åt hobbit hållet, undra om dvärgar har håriga fötter och snor mycket saker? kan vara värt att ta reda på. Så får göra lite efterforskningar och återkomma med mina resultat senare.

Kommentarer
Postat av: Tin

Hahaha jag kan tänka mig att de är en och annan dvärg som tänkt samma sak, undra om jag skulle vara kick ass i sagan om ringen? Varför fick inte jag en frågan om att vara balin!!!...Eller då måste man ha humor och de har inte dvärgar eller de kanske var fantasy dvärgarna?! Hmmm nu vet jag inte skilnad på dom! Bra jobbat HJB...Snyggt bloggat

2009-08-30 @ 06:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0