Drömmar om bajs.

Drömde i natt att jag satt och krökade med lite folk utomhus någonstans, drog några öl och små raggade på en brud i sällskapet och bara hade de allmänt bra, när jag helt plötsligt kommer på att jag måste bajsa. Springer bort mot bajamajorna och de e lite kö före mig så ställer mig och väntar. Då helt plötsligt magen börjar låta och bråka och jag känner fan jag måste bajsa nu, känslan av att jag är riktigt lös i magen och de snart rinner ut ur röven på mig skapar en lätt panik och jag börjar springa mellan de olika bajamaja dörrarna och känner på dem för att komma in, men alla är låsta. Vet inte var jag ska ta vägen när jag ser en dörr öppnas och någon kliver ut, Jag slänger mig fram och tränger mig före kön och in på toan. upptäcker att det är något fel på låset till dörren och att jag inte riktigt kan få det att funka, så kämpar på så gott de går med att låsa dörren medans jag känner hur de trycker på mer och mer. lyckas till slut få låset låst och sätter mig äntligen ner för att skita.
känner en enorm avslappning av att få sluta stressa och leta efter en lugn plats att göra mig av med överflödet i min tarm.

När jag sitter där och tömmer tarmen som bäst kommer jag på att de e otroligt jobbigt att ha på mig min stora gåd jacka, så bestämmer mig för att ta av den. olykligtvis råkar jackan trilla ner i bajamajan och blir täckt med bajs. Blir lite ledsen i ögat av detta men känner att de inte är mycket jag kan göra åt det och låter den ligga kvar.
När jag är färdig upptäcker jag till min förskräckelse att de knappt finns något toa papper kvar. Gör mitt bästa att torka mig me de två små papp bitarna som finns men de hjälper tyvär inte mycket. I brist på andra alternativ drar jag upp mina byxor även fast jag inte är helt färdig torkad. Mina byxor har några konstiga hängslen liknande saker som hänger ner på sidorna om dem, som även dem råkar trilla ner i bajamajan och blir täckta med avföring som de sedan kletar in på hela byxbenet när de dinglar där fram och tillbaka.

Står kvar inne på bajamajan nu med en massa bajsfläckar över hela kläderna och vet inte riktigt var jag ska ta vägen. hör då hur dörren öppnas bakom mig och jag vänder mig om och ser tjejen jag raggade på tidigare stå där och titta på mig. Hon frågar var jag tagit vägen och om något har hänt eftersom jag varit borta så länge. ska precis svara då jag känner hur hela huvudet gungar till och världen börjar snurra, alkoholen jag fått i mig slår nu till med en skrämmande kraft. Ramlar nästan ut genom dörröppningen då jag känner att benen inte längre stödjer mig som de ska, men får hjälp av flickan som ger mig stöd så jag inte ska ramla. Hängandes på henne börjar vi gå där ifrån, hon pratar men jag hör inte vad hon säger. Hör bara tankarna i mitt huvud om att de nog nu e helt kört att få ut något av raggandet men eftersom hon verkar ta de så pass lugnt och mest tror att jag bara är jätte full. Vandrar tankarna vidare till att man kanske kan fortsätta dagen efter när man hunnit tvätta av sig och dagens händelser förhoppningsvis är glömda.

Vi kommer tillbaka till platsen där vi suttit innan och druckit och alla vännerna sitter kvar. De är tydligen min tur att köpa nästa runda öl, så jag börjar leta i mina fickor efter mitt kort. Då slår de mig att kortet ligger kvar i jackan. En stark  känsla av oro över hur jag ska klara mig utan pengar infinner sig och jag börjar i snabb takt rör mig tillbaka mot toaletterna men dörren till toan jag var på är låst. Efter en liten tids väntan låses dörren upp, jag sliter då upp dörren och säger
- Ursäkta, men jag tror jag glömde min jacka här.
Till killen som står där inne. Han står med min jacka i handen som han tydligen har fiskat upp och tänker lägga beslag på. Jag rycker jackan ur hans hand och börjar leta igenom fickorna efter mitt kort. Med ett leende får jag upp kortet och de känns skönt att veta att de är kvar. När jag sakteligen börjar röra mig tillbaka mot mina vänner kommer en man med en trollstav fram till mig och säger
- Oj! vad smutsig du är.
Mannen börjar vifta med staven och säger några magiska ord "Poof!" all smuts är nu som bortblåst och jag är renare än vad jag någonsin varit tidigare.
-Varför tänkte inte jag på de.
säger jag för mig själv och mumlar samma ramsa som mannen och pekar på min jacka med handen och även den blir som nytvättad. Går nu nöjd tillbaka till mina vänner och sätter mig igen.
-varför ska man tvätta när man kan trolla
Säger jag rakt ut med en belåten ton.
För att sedan vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0