Världens mest lästa blogg.

Fan, folk måste verkligen uppskatta min blogg varken jag eller någon annan har avrit innne på min blogg på 90 dagar. Antar att de bara visar vilket itnresse folk har för mitt meningslösa tjattrande. Fast går man in på bloggar som ligger under mest lästa så känns de faktiskt ganska bra att ingen läser min blogg, för tråkigare skit får man leta länge efter och de idioter som läser skiten fyfan, vill inte bli förknippad med dem, så antar att de e därför ajg inte har några läsare, genier brukar oftast avra missförståda. Så att folk med en iq som en kajalpenna inte läser min blogg är då inte så konstigt.

En sak jag tänkte på, vore det inte riktigt skönt om man kunde röka i duschen ha typ en vattentätt cigg eller nåt.
Känna smaken av röken glida ner i lungorna och bara slappna av när varmt vatten forsar ner längs ens rygg.
Kanske en vattenpipa skulle funka om man har den utanför och bara låter slangen glida in i duschen, de borde funka.

på tal om att göra saker i duschen som itne går så bra, så skulle även öl drickande vara riktigt nice under en kaskad av vatten, har funderat lite även på de så typ någon form av sugrör med ett litet paraply på för att hindra vattnet att ta sig in i burken eller någon form av vatten flaska som man hänger på väggen, ungefär som i en hamsterbur.

Kommentarer
Postat av: Jempan

Woho! Jag som älskar öl! Superkall öl! Is-öl

2010-03-03 @ 23:40:14
URL: http://jempan.se
Postat av: Jenny

Alltså... nu ser jag att min adress har kommenterat det där (min gamla blogg). Är det jag som gjort det? Det ser inte ut som när jag skriver. Antingen måste jag ha varit bortom mitt sinnesfulla bruk när jag skrev det, eller så är det någon som vill spela mig ett spratt. Om det är det förstnämnda vet jag inte vem jag är längre. Sånt här gör mig rädd.

Men jag gillar din blogg. Jag tror att jag ska börja läsa den. Och jag kan även försökra dig om att det är schysst att dricka öl i duschen. Brukar göra det då jag har bråttom. Vilket jag oftast har.

2011-10-17 @ 18:44:50
URL: http://sicknez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0